Asso oooftaaaaaa....

Mmmmm ofta det är folk som kollat min blogg xd har inte lagt upp nåt på 5 dagar :( Jag håller på å bli förkyld å jag ska te sthlm på torsdag å jag hatar mitt liv! får se om jag skriver fortsättning på novell idag, vad tkr ni 2 läsare? Mm javet mkt klag denna gång...
Ok finns ju bra saker oxå.. elr? går ju dock ifrågasätta...
öhm jo, på torsdag ska jag ju som sagt till huvudstaden med min kära moder och sova kvar där tills fredag. Å sen äre sista april snart oxå. JAAA VAD KUL FÖR LISA HAR JU SÅ MÅNGA Å VARA MED? -.-
Mm å solen skiner, jag är ledig, grr vad härligt :$ ska gå å lägga mig igen å vakna på torsdag morgon...

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag vill ha fortsättning på novellen! :D

2011-04-28 @ 10:26:33
URL: http://retseester.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0