mm aa något...

IS THERE ANYBODY OUT THERE? IT FELLS LIKE IM TALKIN TO MY SEEEEEEEEEEELF! han bokstavligt talat vrålar ut orden på bussen, han ni vet en sån som alla klasser har, en sån där jävla snobb som är mycket snyggare och bättre än alla andra och mår så bra över uppmärksamheten av att kunna gå in på youtube på sin sprillans nya iPhone 4. Grattis idiot, du vet hur man använder en mobiltelefon... Smällen väcker mig upp ur mina tankar om tönt-Tobias, någon stackare som skulle kliva av bussen råkade komma åt honom så han tappade sin älskade iPhone... En salva svordomar vrålas ut genom bussen och skrämer den stackars tjejen som just nu springer genom gången på bussen och kastar sig ut, stackars sate. Snart ska jag också kliva av, skönt och slippa alla idioter, synd bara att jag bor i samma trapp uppgång, mitt emot tönt-Tobias. Jag sträcker på mig för att nå stoppknappen ovanför mitt huvud, när jag hör Tobias röst; " Men älskling då, inte ska väl du behöva anstränga dig och trycka på knappen det gör ju jag åt dig så du har mer energi kvar och suga av mig sen. "  Jag låtsas inte höra idioten och trycker på knappen, jag reser mig sakta upp för att inte tappa balansen och slå ihjäl mig när jag går till dörren på bussen, jag klarar mig denna gång men det gör dock inte Tobbe han ramlar framför fötterna på mig och jag kan inte låta bli, så jag harklar mig och säger högt; " Men lilla gubben då, får jag dig på fall? Synd att du ramlade framlänges och tröck in din lilla mini pick ännu längre in, för nu har jag inget kvar att suga på. " Jag hör hur hans älskade vänner håller på att dö av skratt bak i bussen och jag hoppar av hållplatsen och  går med bestämda steg hemåt. Känner mig sedan nöjd över dissen han fick, men hör snart hans elefantklampande när han försöker komma ifatt mig. Jag plockar upp min gamla mobil och stoppar försiktigt in mitt headset och lyssnar på musik så jag slipper lyssna på honom, men han ligger steget före och petar ut hörluren ur mitt öra.
- Varför är du alltid så sur på mig? Jag har egentligen aldrig gjort dig nåt.. Medvetet.
säger Tobias dröjande till mig.
- Tja, kan det ha med att göra att du är en idiot som alltid tror du är bättre än alla andra? Varför pratar du ens med mig?  svarar jag spydigt.
Han biter sig i läppen innan han svarar;
- För du är så fin.
Där brister jag i skratt, hur kan han möjligen tycka det? Jag har brunt hår med blonda skiftningar, gråa jätte tråkiga ögon. Sen är jag ganska kort, omkring 1.60 cm kanske, och inte är jag särskilt smal eller tränad heller. Väldigt stora läppar, små ögon, väldigt hög panna och låga kindben. Och min klädstil är väl som alla andras, just idag hade jag på mig ett par gråa mjukisbyxor, marinblå converse, en stor vit t-shirt med blommigt peace märke och en svart stickad kofta över. Mellan skrattsalvorna svarar jag:
- Men vad trevligt att du säger det...
Sedan är vi vid min port och jag ställer mig framför dörren och låser upp den, sedan går jag in utan att se mig om. Jag springer såklart rätt in i hatthyllan till vänster om dörren. Tobias hör smällen och dröjer sig kvar utanför. Jag kollar ner på min tröja och ser att den inte är så vit längre, den är mer röd då inser jag att jag faktiskt slog ett jack i pannan. Jag suckar tungt och drar igen dörren innan jag går in till badrummet och letar reda på ett plåster och sätter i pannan. Sen går jag förbi datorn och ser att mamma skrivit, jag läser igenom det och hon undrar hur jag har det här nere men jag svarar inte. Sen ser jag en ny kontakt förfrågan på msn, från någon som kallar sig " Erik, the man ;) " och han har även skrivit ett litet meddelande; " Jag såg dig på forumet, och att du söker socialt umgänge så visst varför inte, du verkar trevlig :) "
Det var kanske 3 månader sen jag la upp det på forumet.. Jag klickar i acceptera och sedan ser jag att han direkt skriver hej, detta verkar ju lite spännande, eller? Gjorde jag rätt som accepterade honom?
IS THERE ANYBODY OUT THERE? IT FELLS LIKE IM TALKIN TO MY SEEEEEEEEEEELF! han bokstavligt talat vrålar ut orden på bussen, han ni vet en sån som alla klasser har, en sån där jävla snobb som är mycket snyggare och bättre än alla andra och mår så bra över uppmärksamheten av att kunna gå in på youtube på sin sprillans nya iPhone 4. Grattis idiot, du vet hur man använder en mobiltelefon... Smällen väcker mig upp ur mina tankar om tönt-Tobias, någon stackare som skulle kliva av bussen råkade komma åt honom så han tappade sin älskade iPhone... En salva svordomar vrålas ut genom bussen och skrämer den stackars tjejen som just nu springer genom gången på bussen och kastar sig ut, stackars sate. Snart ska jag också kliva av, skönt och slippa alla idioter, synd bara att jag bor i samma trapp uppgång, mitt emot tönt-Tobias. Jag sträcker på mig för att nå stoppknappen ovanför mitt huvud, när jag hör Tobias röst; " Men älskling då, inte ska väl du behöva anstränga dig och trycka på knappen det gör ju jag åt dig så du har mer energi kvar och suga av mig sen. "  Jag låtsas inte höra idioten och trycker på knappen, jag reser mig sakta upp för att inte tappa balansen och slå ihjäl mig när jag går till dörren på bussen, jag klarar mig denna gång men det gör dock inte Tobbe han ramlar framför fötterna på mig och jag kan inte låta bli, så jag harklar mig och säger högt; " Men lilla gubben då, får jag dig på fall? Synd att du ramlade framlänges och tröck in din lilla mini pick ännu längre in, för nu har jag inget kvar att suga på. " Jag hör hur hans älskade vänner håller på att dö av skratt bak i bussen och jag hoppar av hållplatsen och  går med bestämda steg hemåt. Känner mig sedan nöjd över dissen han fick, men hör snart hans elefantklampande när han försöker komma ifatt mig. Jag plockar upp min gamla mobil och stoppar försiktigt in mitt headset och lyssnar på musik så jag slipper lyssna på honom, men han ligger steget före och petar ut hörluren ur mitt öra.
- Varför är du alltid så sur på mig? Jag har egentligen aldrig gjort dig nåt.. Medvetet.
säger Tobias dröjande till mig.
- Tja, kan det ha med att göra att du är en idiot som alltid tror du är bättre än alla andra? Varför pratar du ens med mig?  svarar jag spydigt.
Han biter sig i läppen innan han svarar;
- För du är så fin.
Där brister jag i skratt, hur kan han möjligen tycka det? Jag har brunt hår med blonda skiftningar, gråa jätte tråkiga ögon. Sen är jag ganska kort, omkring 1.60 cm kanske, och inte är jag särskilt smal eller tränad heller. Väldigt stora läppar, små ögon, väldigt hög panna och låga kindben. Och min klädstil är väl som alla andras, just idag hade jag på mig ett par gråa mjukisbyxor, marinblå converse, en stor vit t-shirt med blommigt peace märke och en svart stickad kofta över. Mellan skrattsalvorna svarar jag:
- Men vad trevligt att du säger det...
Sedan är vi vid min port och jag ställer mig framför dörren och låser upp den, sedan går jag in utan att se mig om. Jag springer såklart rätt in i hatthyllan till vänster om dörren. Tobias hör smällen och dröjer sig kvar utanför. Jag kollar ner på min tröja och ser att den inte är så vit längre, den är mer röd då inser jag att jag faktiskt slog ett jack i pannan. Jag suckar tungt och drar igen dörren innan jag går in till badrummet och letar reda på ett plåster och sätter i pannan. Sen går jag förbi datorn och ser att mamma skrivit, jag läser igenom det och hon undrar hur jag har det här nere men jag svarar inte. Sen ser jag en ny kontakt förfrågan på msn, från någon som kallar sig " Erik, the man ;) " och han har även skrivit ett litet meddelande; " Jag såg dig på forumet, och att du söker socialt umgänge så visst varför inte, du verkar trevlig :) "
Det var kanske 3 månader sen jag la upp det på forumet.. Jag klickar i acceptera och sedan ser jag att han direkt skriver hej, detta verkar ju lite spännande, eller? Gjorde jag rätt som accepterade honom?

Kommentarer
Postat av: Ester

Vilken bra :)

2011-04-17 @ 14:30:15
URL: http://retseester.bloggplatsen.se
Postat av: Viktoria

MEEER KÄRRING!!! JAG VILL HA MEERRR!!!!!!!!♥♥♥

2011-04-18 @ 18:04:28
URL: http://viktoriabberg.blogg.se/
Postat av: veronica

Mer :3

2011-04-20 @ 18:50:04
URL: http://kullivmeddig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0